SOMMARLOV!!!

Japp det här är den första dagen på detta årets sommarlov! Och lovet kunde inte ha kommit mera lägligt ( fast lite tidigare hade inte varit fel). Det har varit ett väldigt stressigt år måste jag säga, men tack vare eller på grund utav det, så har det gått otroligt fort! Det är kankske därför jag inte har hunnit blogga något, eller för att jag helt enkelt inte har prioriterat det...
Men nu är det ändå lov och det är fantastiskt skönt, fast hjärnan har ännu inte riktigt förstått att den verkligen är ledig nu. Men det sjunker in tids nog...typ när det är dags att börja igen ;P

Har ändrat bakgrunden till lite mer sommarbilder, tyckte det var dags nu. Älskar att fota i kohagen så jag kan lova er en massa härliga ko-bilder :D

Måste bara säga att igår firade jag avslutningen med några vänner inne i stan på Berns, och det var helt fantastiskt! Guud vilket flott ställe ;P;) Och maaten!!! och efterrätten...det var sagolikt! Jag får tacka E och hennes pappa så hemskt mycket för allting! Verkligen jättesnällt!!

   
mm, till vänster är det en vit chokladmousse med persikosorbé, och den till höger en magisk tryffeltårta som H åt...underbara...

Ha det så bra så länge. Lägger snart upp små sommarbilder att gotta sig i ;)

LOVELY SUMMER TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0