Tjolahopp alla glada!!

Jaa, nu var det verkligen ett bra tag sen jag senast skrev, och det är väl på grund av att jag inte har haft viljan och den rätta känslan, har inte känt för det helt enkelt. But now I´m back!, i alla fall för stunden och i detta inlägg ;P haha, får väl se om känslan består.

Jaa, som de flesta nog redan vet så är det dagen som vi alla räknar ner till under veckans långa lopp, japp, det är FREDAG!!! The most wonderful day in the week  ! Häärligt, jag är glad, jag vet inte varför, men det spelar ju ingen som helst roll...det kanske är därför som jag har ispiratioinen till att sätta mig och skriva igen, i min blogg som är helt dammig efter all denna tid :P
Under tiden som gått så har jag hunnit fylla år, vilket jag firade med vänner och familj, det var MYCKET trevligt och ROLIGT!!! Men ändå lite vemodigt, för jag vill inte växa upp och bli "stor", jag vill vara kvar i den trygga lilla bubblan som man lever i som barn, ha någon som hela tiden tar hand om en...Men, men, det går inte att undvika att man växer upp, det är bara att acceptera, och se fram emot allt kul som man kommer att få uppleva, och tänka på alla nya saker som man nu, när man blivit lite äldre, kan få prova! Se det positiva i nuet och i framtiden, inte bara på det som varit ;) 
   Jaa, och idag kan man väl tillägna detta till min mamma, som fyllde år igår, men vi ska fira henne ikväll. Grattis Mamma! Japp, så idag blir det tårta, MUMS!!

image164


Ses sen, ha en superfredag!!!

Just det, hade tänkt se This is England ikväll, någon som har sett den, i så fall, hur var den??
image165


Puss !

Kommentarer
Postat av: Anna

filmen SUGEEEER!!!!!!!!!!!!!
:D

2008-01-25 @ 18:54:31
URL: http://storrea.blogg.se
Postat av: Sofia

Gu vad jag saknar dig! Vi måste ses snart

2008-01-29 @ 22:45:54
URL: http://sfi1a.blogg.se
Postat av: Sofia

haha va många kommentarer ^^ vi kan juh liksom bara gå på en promenad eller nått :0)
Tack såå mkt!

2008-01-30 @ 18:24:55
URL: http://sfi1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0