Jaja, nu passar det allt...

1:a dan på det nya året, och det SNÖAR! Liksom nu, när lovet snart är över, när man hade gett upp allt hopp om en vit vinter, DÅ snöar det! Jaja, Gud har väl kul där han sitter och bestämmer medan han kikar ner på oss små :P Men i alla fall - Snö! Det är alltid välkommet, Tack! 

Vad ska ni göra nu, i början av det nya året? Och har ni några stora planer framför er? Berätta gärna :D
   Själv har jag inte så många planer, och inga nyårslöften heller som jag måste hålla bara för att sen kunna bryta dom. Eller jo, vi har ju i och för sig resor inbokade att se fram emot. Först blir det skidor i Verbié, Alperna. Det ska bli jättekul och härligt. Det är under sportlovet. Och till påsk ska jag för första gången åka till Paris, det verkar vara en superfin stad med mycket att erbjuda. Shopping, god mat, sevärdheter, kultur, ja en massa roliga saker att få uppleva under den lilla vistelsen där :) Jag längtar väldigt mycket efter att få besöka Louvren och se Mona Lisa, det är väl mest för att jag har läst Da Vinci Koden, haha :P
   Sen till sommaren vill jag och mamma åka till New York, men pappa tror det är bättre i falla man gör det under höstlovet. Får se hur det blir med det. Men New York är också ett ställe som jag verkligen vill åka till. Det är en sån speciell stad på något vis, med full av liv och rörelse. Jag vet inte varför jag känner en sån särskild dragning till just New York, men den känns så häftig. Haha, fast jag måste säga, det är nog ändå såklart shoppingen som lockar mest ;)

Japp, det var årets hittills bestämda resplaner, so far so good ;) Skriv gärna om du har något drömställe som du skulle vilja åka till, eller om du redan varit i någon av dom platserna som jag sen ska besöka :)

Ha en super dag!

Kommentarer
Postat av: M-

Var i New York nu på höstlovet och det var grymmt. Åk dit på hösten, absolut! Jättebra shopping, grymm känlsa och allt var 10ggr bättre än man kunde föreställa sig!

2008-01-01 @ 15:28:20
Postat av: Anna

alltså lilla P, nu är det så här att jag tycker att du ska åka till New York.
Hmm.. jag hade tänkt börja skriva ngt kul men jag kom inte på ngt :P
Men det är underbart i Nevvan!

2008-01-02 @ 12:34:25
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0