I'm still alive!

Nu har man nästan klarat av hela första veckan. Bara fredagen återstår. Det har verkligen varit HEMSKT att behöva stiga upp klockan sex varje morgon, fast nu får jag i alla fall sova 15 min längre då jag har en ytte, pytte liten sovmorgon på fredagarna ;) Tack för den! Men det känns ändå skönt att man överlevt den första veckan, den borde ju vara jobbigast.

I morgon är det som sagt fredag, och då blir det tårta! Jag fyller år på lördag men då ska jag fira med kompisar på kvällen, så därför äter familjen och jag födelsedagstårta i morrn kväll, som ett litet mini firande! Fast jag får allt vänta på paketen tills på lördag...

Nej, det blev ett rätt så kort inlägg, men jag hade tänkt ut och jogga en stund nu. Så vi hörs sen, BYE!

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0