Vad gör man med en söndagmorgon?

Såå vad ska man göra denna härliga, halvmulna söndagmorgon. Joo, jag har i allafall lite planer...faktiskt! Fast planerna börjar inte förrän framåt eftermiddag. Jag och mamma har bokat biobiljetter till Sweeney Todd, den som Johnny Depp är med i! :D Den verkar jättebra, och speciellt medJohnny Depp i, då kan den inte bli någon annat än super. Han är ju otrolig på att spela udda roller helt fantastiskt bra!! I alla fall, den längtar jag till att få se.
   Jaa, sen ska man väl plugga lite matte och spanska, har prov i morrn. Tråkigt, men måste göras liksom. Sen tror jag att jag ska gå en promenad och ta lite foton. Det var länge sen jag gjorde det, vilket är synd för det är ju avslappnande och häftigt att få se hur annorlunda verkligheten ser ut på bild - om man har en bra kamera det vill säga, som kan ge den effekten. Får låna pappas kamera så blir det bra :)

Nej, nu ska jag klä på mig, och sen titta på TV4 söndagsmorgon. Stina-Lee och Blondinbella är ju med kvart över 10. haha, det vill man ju inte missa. Nån mer som tänkt titta på det??

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0