Mer sauna åt folket!

Har nyss kommit hem ifrån Sats där jag har tränat flitit i nästan en timme :) Jag tog bussen direkt till träningen efter skolan hade slutat. När jag var framme gick jag och köpte en stor gul apelsin (som om dom inte brukar vara stora och gula...hehe:P) och satte mig i bastun och åt. Väl efter det duschade jag och gick sen för att träna, jag var därför lite rosig i ansiktet innan jag ens hade börjat ta i med tyngderna och vikterna. Efter träningen hoppade jag in i bastun än en gång, men denna gång var jag trött i hela kroppen också. *skönt*.
   Det är jättehärligt att basta! Och jag har kommit på att varför ska man bara basta efter träningen för, när man kan basta innan också.  Det blir liksom som en liten nedvarvning efter den långa skoldagen, innan man tar itu med träningen. Avslappning helt enkelt. Och man blir lugn och kan sitta och tänka igenom saker. Jaa, härligt!!

Snart är det dags för Vänner! Tjohoo! Lovely!

Me <3 Sauna!  (jaa, jag har ju faktiskt finskt påbrå ;P!)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jajamensan här är nästa bloggnörd men vi får väl se hur det går :P Jag gissar på att det är Pernilla med tanke på apelsinen haha :D Duktig som åkte och tränade, mina planer gick ju lite snett..

2008-02-19 @ 21:21:59
URL: http://m4tla.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo men det hade jag :D Bara att det inte blev som jag tänkt och jag var ju hm sjuk. :P Förstår inte riktigt hur man svarar eller är det bara att skriva en ny kommentar ?

2008-02-19 @ 21:43:19
URL: http://m4tla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0