Life is good

366562-190

Mm, nu har jag avnjutit en mycket fluffig och krämig kaffe latte, + en liten godisbit :P Jag måste säga att pappa sköter sig rätt så bra, som husets egna barista! 
   Jag vet inte riktigt vad denna dag för med sig, det är ju rätt tråkigt  väder, grått och mulet...en äkta mysdag helt enkelt! Jag vet att jag i alla fall ska fortsätta med en oljemålning som jag tidigare målade. Har bara några små detaljer kvar att justera, sen är mästerverket fulländat ;) haha. 
  
Men om ni har några idéer på vad man kan hitta på, så är det bara att säga till! Själv ska man nog gå och fixa sig. Skriver lite senare! Hmm, kanske ska man ta sig en liten fotorunda... :)

Ses! <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0