Hoppas allt är bra med er <3

366562-195


Nu sitter jag här, blöt i håret och iklädd mysiga mysiskläder. Har precis dushat, var nämligen ute och sprang i spåret så här på morgonkvisten/ förmiddagen. Det var rätt så tungt, men otroligt skönt att ha det avklarat!
   Nu ska jag värma lite ost och skinkpaj från gårdagens middag, och sen ta en promenad med en kompis, som om mina ben skulle behöva det, efter en tur på 15 km ;P hehe. Nej, men det ska bli kul att träffa henne, det var länge sen.

Nopp, nu måste jag sticka, är hungrig! ha det superbra!! Ses <3

Kommentarer
Postat av: M

Det blev bara topparna, fega jag :P. Men nu har jag iaf fina toppar! Usch alltså vilket ruttet väder det är ute, vill ha sol!

2008-02-26 @ 19:10:40
URL: http://m4tla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0