Hello world :D

 
  This is me today!

En stor-rutig skjorta (mammas gamla)
Svart skärp runt midjan (också mammas gamla)
Svarta leggins
Grå-stickade, mycket tjocka och mysiga raggsockor (lillbrorsans)
Brun axelrämsväska (haha, det är också...mammas!)

Haha, det ser ju ut som om jag inte har några egna kläder alls idag. Märkte det när jag hade klätt på mig :P Kanske borde jag shoppa lite?? :P Det är faktiskt mycket passande, för der ser ut som om den här veckan kommer att bli en riktig stads- och shopping vecka! Mamma och pappa har alldeles nyss bokat hotell inne i Stockholm, onsdag till torsdag. Det var nämligen tänkt att vi skulle ha åkt till Verbié, Alperna nu under sportlovet. Men både mamma och pappa fick ryggproblem så det blev inte av :( Så istället hittar vi på lite olika aktiviteter här hemma, i vår egna lilla kungliga huvudstad ;P Det kommer nog bli en härlig, mysvecka. Med shopping, god mat, hotellfrukost!! (åå, jag ÄLSKAR hotellfrukosten, skulle lugnt kunna dö för den :P haha)

Nopp, nu hoppar jag här ifrån! ses sen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet du vilket hotell ni ska bo på?
Saknar dig!

2008-02-24 @ 17:37:25
URL: http://sfi1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0