Good morning starshine

366562-179


God morgon! Hoppas alla har sovit gott i natt, det är en mycket vacker morgon som vi  vaknar upp till. Med en sol som skiner i den helt molnfria himlen. :D Jag och mamma ska snart ta tåget in till Söder för att gå på Second hand jakt, får se om jag hittar nåt kul ;) Vill egentligen shoppa jättemycket, men jag känner att jag måste spara lite av den shoppingkänslan till påsklovet, då vi ska till Paris =). Det lär ju vara rätt så dyrt där...
   Får uppdatera när jag kommer hem, och meddela i falla jag lyckades fynda något roligt.
 
Ha det bra! Och upp ur sängen med er alla segproppar ;P

Kommentarer
Postat av: erika

Blev shoppingsugen jag med nu :)

2008-02-25 @ 09:23:45
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: M

Åå vad roligt med second hand jakt, älskar sånt! Faktiskt hittade jga inte blommiga skorna men köpte ett par andra istället! Hihi klarade övningskörningen körde både framåt och bakåt :D *stolt*

2008-02-25 @ 12:16:31
URL: http://m4tla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0