Good evening!

366562-185


Jaa, idag har jag varit på sats ännu en gång tillsammans med en bastu och en apelsin. (Tränande självklart  också). Kom hem, käkade ugnspannkaka som lillbrorsan lagat- Dukitigt!! Han började redan prata om stora planer på att öppna en restaurang där han skulle servera våfflor som förrätt, ugnspannkaka till huvudrätt och pannkaka med glass till efterrätten...Ja, dom bra ideérna bara sprudlar ur hans huvud ;)
   Sitter nu här och dricker te, eller rättare sagt det är inte te som jag dricker. Mamma informerade mig nyss om att Rooibos te inte är någpt te eftersom det är kryddor från en buske...? Aja, något sånt. :P

Ha det bra, i morrn är det fredag och jag hoppas på en sak, väldigt mycket. Säger i morrn i fall det slog in!!

Kommentarer
Postat av: M

Jag har också ätit ugnspannkaka :D

2008-02-21 @ 21:33:18
URL: http://m4tla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0