Back home

366562-180


Hemma igen! Det var en trevlig liten shoppingrunda som jag och mamma gjorde inne stan. Dock lyckades jag inte hitta något riktigt fynd. Det var en del fina grejer, men inget som var sådär 100 % rätt. Fast jag hittade åtminstone en födelsedagspresenent till en viss person. Så det var jättebra! Hoppas hon blir glad :D 
   Annars så strosade jag och mamma bara runt, kollade och povade lite saker. Fikade, latte + supergod, grov skinksmörgås. En mysig dag helt enkelt, ute i solen, och i blåsten för den delen oclså. Fast den var inte lika trevlig, usch. Blev riktigt frusen när den började blåsa. Det var mycket härligare när det var helt vindstilla och solen värmde en.

Hoppas ni har en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0