All you need is...


image191


Tack gode gud för den moderna värld vi lever i! Utan den här lilla apparaten så skulle livet vara allt bra mycket jobbigare. Det är tack vare den som jag orkar pallra mig upp på mornarna för att genomlida den långa bussresan  till skolan. (25 min är en lång tid! ;P) Okej, att jag har trevligt sällskap med M och C bidrar ju också en del till att bussresan blir något bättre...
   Men som nu när jag nyss var ute och sprang i skogen, då gjorde den lilla iPoden mig sällskap, och peppade mig när det kändes som mest motigt och jag ville ge upp. Mycket bra där me! I just wanted to say...I love U

Nopp, nu är det dinnertime! My favorite time, haha!

Ha det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0