A dream comes true!!!

Jaa minsann! Idag har verkligen en dröm kommit i uppfyllelse. Jag vet inte om ni kommer i håg, men i alla fall så skrev jag ett inlägg förut att Kiss kanske skulle komma till Sverige för en spelning på Stadion den 30 maj. Jag var rätt så exalterad över det! Kiss är ju mitt favoritband och som en kung eller Gud jämfört med dagens rockband, som jag då sa, INGEN kan mäta sig med dom, dom är i en klass för sig!!
   Hur som helst så hörde jag inget mer om det, så jag började tro att det helt enkelt inte skulle bli av, som jag visste så var det ju inte helt säkert att de skulle komma. Så jag slutade att tänka på det...Tills i förrgår!! Då pappa läste att biljetter skulle släppas på fredag 9:00 till Kiss i Stadion. Guud jag blev såå lycklig, och sa till mig själv att den här chansen får man bara inte missa!!! Vi MÅSTE få biljetter. Men som jag oroade mig för så skulle trycket vara väldigt stort och biljetterna snabbt ta slut... Jag ville hoppas på det bästa men ändå inte...Jag menar tänk om vi inte får dom...
   Men tack vara att mamma och pappa satt laddade med datorer och telefoner så lyckades de skaffa 4 biljetter!!! Fattar inte att det är sant!!! Helt otroligt! Det går inte att tränga in i den lilla hjärnan att jag, lilla jag, ska få uppleva en äkta Kiss konsert, det största rocklegenderna ever!! (enligt mig).
   Det måste finnas en Gud där uppe nånstans, för hur otroligt är det inte att dom, Kiss, efter en sån lång period inte har gjort något nytt, lagt upp gitarrerna på hyllan och gjort så att jag aldrig kunde tro att de någonsin skulle spela igen. Att min chans var slut och att den aldrig skulle komma igen. Att jag var född för sent för att få kunna uppleva mina största idoler, förutom genom CD-skivor och iPods.
   Men nu så kan jag det!!! Jag får se dom och det är UNDERBART!!!! Är så lycklig så det inte är sant. LÄNGTAR!!!




I'm gonna Shout It Out Loud!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0