Sista semlan :(

Jaa det är sant! Idag kom pappa hem med fyra stora (jag hade själv sagt att jag ville ha den extra stora storleken :P) semlor! Idag var det nämligen den sista dagen för säsongen som det godaste bageriet sålde semlor. Och då var man ju bara tvungen att ta ett sista farväl...:)  Jättegott var det i alla fall, så nu är jag god och glad med en nästan alltföt stor klick grädde i kroppen. Men bara nästan.
   Igår träffade jag S och det var jättekul att äntligen få träffa henne igen och snacka om allt! Sist vi sågs var i början av sommaren så det var verkligen på tiden att ses. Gud vad jag har saknat dig!! <3<3 Vi tog en liten promenad som helt plötsligt blev till en rätt så lång prommis på drygt 1 och en halv timme. Men tiden gick så fort! Vi hade supermycket att prata om, och det är väl inte så konstigt det ;P Ååå, Älskar dig! Nu får vi ses oftare också! Som vi sa, en fika eller en promenad tar ju inte så lång tid. :D

Ja, så det var i alla fall jättehärligt att träffa S. Nu ska jag nog inte göra så värst mycket. Vädret idag var ju inget att hurra för, men det tror jag att ni alla redan har lagt märke till :P Ha en bra kväll och sov sen gott!!


image202



  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var verkligen jätte trevligt att ses igen! Jag hade saknat dig skit mycket! Som sagt nu måste vi börja träffas oftare. Jag älskar dig!

2008-04-09 @ 22:00:26
URL: http://sfi1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0