Thank God it's FRIDAY!!!

Tjoho, så har ännu en vecka rusat förbi. Gud va härligt. Idag hade vi en stor svenska skrivning i aulan. Vi hade fyra olika ämnen som vi fick välja att skriva om. Jag tog ondska. Visst låter det lätt att skriva om något så brett som ondska, men icke sa nicke, så var det inte idag. Min hjärna pendlade mellan idétorka och hjärnsläpp. Jag lyckades allt som allt få ihop 3 och en halv A-4 sidor på tre timmar, bra jobbat...Men det var hur som helst skönt att få det överstökat. Får väl se sen hur det bedöms.
Idag har A varit glad hela dan, hon ska nämligen på konsert på Peter Jöback, hennes absoluta idol. varje gång hon pratar om någon av hans låtar så blir hon helt salig och får den där lyckliga blicken i ögonen, som hos ett barn på julaftonsmorgon. hehe, ja...han är väl inte riktigt min smak, tycker han kanske är LITE för smörig, men jag är verkligen glad för henne. Jag hade själv den där känslan för några månader sen tillbaka. Det var när jag såg Mötley Crue i Globen, Fy fan vad härligt det va! Det spelar ingen roll hur olika ens idoler är, känslan är densamma.

image42      image45     

Jag själv stack till Sats och tränade där i nästan 1 h så nu är jag starkare än Superman (vad fan fick jag Superman ifrån? haha) Jätteskönt, och nu är jag mätt o glad också då jag ätit pasta med pesto och tog lite naturgodis. varför heter det naturgodis?!? Det låter ju nyttigare, men va fan, det är ju choklad med nötter i, det är ju precis lika onyttigt som marabou mjölkchoklad med schweizernöt! Aja, jag ska försöka att inte bli upprörd...

Ikväll ska jag ta till Amy och E kommer också. Vi ska se på Saw III, och jag har bara sett ettan. Jag tyckte i och för sig att den inte var något läskig, men trean ska ju vara så mycket hemskare. Var det inte typ människor som svimmade och spydde när de såg trean på bio? Ahhh, asrädd :S Och det värsta av allt är att jag på något underligt och oförklarigt vis gick med på att se Saw IV på bio med Amy när den kommit ut. Jag bara: Självklart ska vi det, inga problem! Asså snacka om kaxig, jag har ju för fasen bara sett ettan! Får se hur det blir efter den här kvällen, om jag överlever det vill säga. aja, önska mig lycka till... ha en bra och MYSIG fredagkväll, för jag vet inte hur mysig min kommer att vara.

  image46

Kommentarer
Postat av: Anna

Överlevde du filmen? :O

2007-11-18 @ 14:31:59
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0