Svart morgon med ett lager vitt

Ush vad hemskt det är att gå till bussen när det är så här mörkt! Man har ingen lust alls att klä på sig och lämna sitt varma mysiga hem för att kliva ut till kylan, och mörkret.
Men nu har det kommit SNÖ!!! Dock inte jättemycket, men det ligger som ett täckande lager över asfalten och dt snöar än. :) Allt blir genast mycket mysigare när snön har kommit. Det blir vitt, fluffigt och knastrande!
Nej nu måste jag sticka till bussen, men ska först koka lite te som jag ska ta med mig. Annars lär jag frysa ihjäl.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, jaa det är riktigt svårt i början, men nu börjar jag få kläm på det;) haha, som du säger man bara rullat av..eller bollen rullar iväg! ;P

2007-11-13 @ 11:15:08
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0