Storshopping? haha, inte precis

Idag var jag och A i stan och shoppade lite, ja kan ju säga att hon handla lite mer än jag gjorde ;P Men jag köpte faktsikt en mycket bra sak som jag letade som tusan efter, men tillslut hittade jag den perfekta!! - En termosmugg! :) Jag vill kunna ta med te om jag går ut, ni vet på bussen eller om man går på promenad och det är kallt ute. Kanske lite töntigt men jag ville verkligen ha en sån och nu är jag jätteglad att jag funnit den. Köpte den på Stadium och den verkar bra, det ser ut som att den inte kommer läcka i första taget. Får hoppas på det.
      image16 
Har stora förväntnigar på dig lilla termos, bara så du vet...:P


Kommentarer
Postat av: Anna

haha xD

2007-11-10 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0