Smile!

Kom nyss hem, har varit på besök hos tandläkaren. Jag behövde som tur var inte laga några hål. Det har jag aldrig behövt göra någon gång - skönt! Men jag har, enda sen kanske fem år tillbaka, ett litet litet hål i mellan två tänder, som jag måste borsta riktigt noga så det inte blir större. Och jag är lite orolig varje gång över att det kanske ska ha vuxit och jag behöver laga det. Men inte idag heller! Ska bara fortsätta borsta extra noga där. Men det lite jobbiga var att jag nu har fått ett till pyttelitet hål i en tand längst in. Jag hade ärligt talat aldrig sätt den, så inte konstigt att den inte blivit borstad med tandborsten :P Så nu måste den också få extra uppmärksamhet morgon och kväll...Aja, bättre det än borrmaskinen.

image50

Nackdelen med detta lilla besök hos tandis var att de "sprejade"  min mun med flour, och det innebär att jag inte får äta något på över en timme! och jag har inte käkat någon mellis, och alla i min närhet vet att jag inte överlever om jag inte får något eftermiddags mums... Hur ska det här gå...?

image51
 
image52

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa du P... det kanske ser svårt ut just nu. Men tro mig, snart ser du ljusstrimman i tunneln!

2007-11-22 @ 18:03:04
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0