Otajmat

För några veckor sen köpte jag världens snyggaste skinnjacka från JC. Det var en väldigt varm jacka trots att den var i skinn och skulle därför bli min vinterjacka. Jag har använt den några gånger nu den här veckan och upptäckt att bixtlåset går upp hela tiden, ni vet delar på sig sådär jobbigt. Pappa reklamerade jackan, och affären har nu tagit den för att skicka jackan nånstans där de kan laga och göra om låset. Jag kommer få tillbaka jackan i slutet av nästa vecka. Det var ju bra det, förutom en liten detalj...I morgon beräknas årets "riktiga" snö att komma, och enligt tidningen, inte så lite heller! Ska in till stan då med A och kan tyvärr inte ha min supersnygga vinterjacka (gud vad jag skryter om den, förlåt ;P) Så himla otajmat, jag upptäcker felet med blixtlåset PRECIS när snön ska komma och den verkliga vintern med kyla börjar. aja, men så är det med det. Nu ringde A precis, och vi ska ta en av våra välkända promenader runt i byn. Gud vad det är mörkt men det är väldigt mysigt. Men nu måste jag dra, men inte blir det med någon varm jacka på, icke sa nicke... får ha tjocka tröjor under... ses ha en superkväll!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeejj!!
Fiin blogg litet p. Mysig å rolig. Bamse kram carrooo!!!

2007-11-10 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0