Onsdag Kväll

I morgon är det fruktade geografi provet. Jag har försökt plugga så mycket som jag kan (...eller så mycket/lite tid som jag orkar lägga ned på det just för tillfället.) Får se helt enkelt hur det går. Vi ska vara uppdelade i små grupper och svara på G, VG, MVG-frågor muntligt och vi får veta vårt betyg direkt efteråt. Så det är rätt skönt att man inte behöve rgå runt och fundera och oroa sig i onödan. Men någonting säger mig att jag kommer få tunghäfta och hjärnsläpp i morgon. Och så kommer jag önska att jag hade pluggat mer. Men det tänker jag inte göra nu!

Ja  snart är det Vänner, sen blir det Bonde söker fru (haha, jag vet-tönt, men vaddå?) och det avslutas nog med ett top model. Även om jag inte är ett så Big fan av top model, men det är ett skönt program att bara sitta och slötitta på, inte behöva tänka (ja, för tänka är ju asjobbigt, eller hur :P)

Funderar på att kanske köra lite boxning med brorsan i reklampauserna, haha man måste ta vara på tiden ;) Får se hur det blir med det. Nej nu börjar vänner! Ses

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0