Mmm...morot Hmm...hummus

Det är ett trött p som sitter här och skriver. Mina armar är helt möra och slut. Jag körde rätt hårt eftersom det var så länge sen jag sist tränade. Men GUD vad skönt det känns nu efteråt, jag ska defintivt komma igång med träningen igen (som om man inte har lovat sig själv det typ 100 ggr förut, men i alla fall, nu har viljan återkommit och den ska inte försvinna igen på ett bra tag, det kan jag lova!) Jag sitter här nu med en, ja gissa vad...morot såklart! Och idag har den fått sällskap av herr dipp Hummus, kikärtsröran. Okej det låter asäckligt, jag vet. Och det ser minst lika äckligt ut, men jag gillar det verkligen och det är gott. (Men lita inte på mig, jag är lite udda som ni säkert redan har förstått. Fast jag skulle nog inte vilja använda ordet udda, det har en lite negativ klang. Speciell passar bättre!)
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha "herr dipp Hummus"
knäppgök ;P

2007-11-11 @ 19:31:00
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0