Lycklig + pärlsocker + en liten gnutta snö...

Nu har min underbara själsfrände A också skaffat sig en blogg, så nu är vi BB (Blogg buddies ;P) Skitkul tycker jag, och den är så härig, kolla in den :)
Eftersom jag inte hittade någon farsdag present igår i stan så var jag tvungen att snabbt få fram någonting till min kära fader. Min hjärna gick på högvarv och jag funderade så det knakade, jag lovar man hörde säkert hur den arbetade... Men sen fick jag geni idéen - baka chokladbollar!! Okej kanske inte världens bästa idé, men det var det enda jag kunde komma på. Och det går så otroligt fort att göra, så det var vad jag gjorde. Han blev mycket glad, eftersom det både innehåller socker och choklad, vilka är det två saker som han gillar mest på denna jord, det enda som möjligtvis är högre upp på listan är espresso. haha. Men glad blev, så mitt uppdrag var slutfört, nej inte riktigt, jag var ju även tvungen att hjälpa honom att äta dem (såklart!!), så det är vad familjen nyss har gjort.
Tog även bilder på dessa små pärlsockrandeljuvligheter

366562-27  366562-25

Gick även precis ut trädgården, var tvungen att ta små kort på den fina snön som kommit, även om det är pyttelite som har lagt sig

366562-29

366562-28

366562-26

Det är så VACKERT,som kristaller.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0