Leopard på julshopping

Idag efter skolan drog jag in till centrum för att få lite jul inspiration till alla julklappar som ska handlas. Jag får väl säga att jag lyckades litegrann i alla fall. Det blev några julklappar handlade, inklusive strumpor till mig. Jag fattar inte, alla mina strumpor håller på och gå sönder hela tiden, får slänga strumpor titt som tätt känns det som...så  behovet av fler strumpor var därför stort.
Kom på en till sak som jag ska sätta upp på min julönskelista. Ett par nya mysiga tofflor! Hela min tid här hemma i huset spenderar jag i mina leopardmönstrade tofflor. Det är så sköna och härliga, men nu, ett år gamla, så är deras tid över. Upptäckte nämligen igår att höger toffla har en lång spricka vid sulan. Det går säkert att sy det, men nål och tråd är inte direkt min starka sida...



 Farväl mina små leopardfötter, slutet är nära...

Kommentarer
Postat av: Anna

grrr..!

2007-11-28 @ 20:08:23
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0