Kall om fingrarna

Nu är jag hemma igen från min promenad. Såklart ska det bli mulet så fort jag går utanför dörren, så det fina solklara vädret såg jag inget av. Jag frös om fingrarna hela tiden, fast jag har vantar på mig. Måste investera i ett par nya. Skulle vilja ha ett par lila stickade tumvantar, tror Åhlens har något sånt...
Jo, jag skulle ju ta några bilder hade jag tänkt, det blev inte så mycket men här är några bilder på små höstbär.

366562-4

366562-5

366562-6

Nu ska jag ätalunch, rester från igår middag. Någon jättegod kall rissallad med räkor, gurka, äpplen, purjolök, curry och gräddfil. Ojj, nu skrev jag ju typ hela receptet, hehe ;P men det är verkligen jättegott och nu kan ni ju själva prova det när jag ändå har skrivit allt. hehe ses it´s time for LUNCH!! Mums

Kommentarer
Postat av: Anna

vad fin bloggen är!
precis som du* :D

2007-11-04 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0