Julmarknad

JIPPIII!!! Det är snö ute! Det smälte inte bort helt och hållet, det som kom igår, nej, det STANNADE! Nu är det julkänsla, det kan jag säga. Och som om snön inte skulle vara tilräckligt, vi ska på julmarkand i dag- på Söder! Fy fan va mysigt, det märks att julen är nära nu XD. Jag älskar julmarknader, känslan som man har när man går runt till de olika stånden. De säljs alltifrån marsipanfigurer, brända mandlar, små röda tomtar till hemgjorda smörknivar i trä. oo Gud va det ska bli mysigt. Vi ska åka om en kvart, måste sticka och klä på mig nu.

Ha det bra, SES!

image62

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh *avis*.
Klart jag har lagat det nya hålet ;)

2007-11-24 @ 12:21:19
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0