It's a beautiful day

Det var jättetrevligt på marknaden. Jag köpte ett halsband, armband och en kofta, och allt detta för endast 100 spänn. Det kallar jag riktiga fynd! :)
Mitt nya halsband för 30 kronor

image64


I kväll ska jag över till A, tjejorna kommer också. Vi ska väl ha mys med film och kareoke! (stackars mina kära vänner som måste stå ut med min hemska sångröst, lider med er ;P) Haha, fast det gör inget, vi sjunger alla lite si och så, förutom C- du är jätteduktig! Men hon går ju på kör så det är egentligen fusk...
A har också tänkt att göra sin supergoda och kända chokladkaka. Tjohoo! Den är alltid så där lite halvkrämig inuti, ni vet inte en sån där torr och tråkig kaka. Nej, den är perfekt and I LOVE IT!!

Nej, nu skulle det vara väldigt skönt med ett varmt och häligt skummande bad. Det ska jag nog gå och fixa.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

shit vad fint!

2007-11-24 @ 17:20:32
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0