Inte som man tänkt

Ja jag hade stora planer på att jogga efter frukost idag, eller i alla fall innan lunch. Men nu sitter jag här och klockan är halv ett och mamma håller på med lunchen. Det ser inte ut som jag kommer springa idag. Men jag hade tänkt följa med pappa til SATS och träna. Det var en evighet sne jag var där sist. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör. Ja, men det SKA jag i alla fall göra, om jag sket i att springa så ska jag åtminstone träna på gym. Mamma här också bakat en päronkaka som vi ska äta i kväll för att fira vår far. Så mycket gottisar blir det i dag :) mums

Det här soppan som vi ska äta till lunch, mamma såg det receptet på NIklas mat, jag tycker det verkar gott, det är broccolisoppa med typ chiliräkor. ÄLSKAR broccoli

image30 sen blir det träning image32  ha det bra ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0