I skolan...

Nu sitter jag här i skolan, har precis haft Företagsekonomi där jag har börjat skriva om min egna affärsidé. Måste redovisa produktkalkyler och budgetar, väldigt krångligt, men jag tror jag har börjat fatta lite av dom där grejerna. Allt tack vare min älskade och kära vän A (haha, kallar dig A, eftersom jag inte vet om du vill att jag ska ge ut ditt riktiga namn, får snacka med dig om det sen :P)  som inte ger upp hoppet när det gäller mig utan förklarar lugnt och bra ända tills jag har förstått, hur orkar du? <3.

Ska snart ha information och layout, vi övar på touch-metoden, alltså vi övar oss på att kunna trycka på rätt tangenter med rätt fingrar. När man har lärt sig det kan man skriva på datorn med alla fingrar utan att behöva kolla på tangenterna. Därför är det ju bra att jag bloggar, för då skriver jag ju, och alltså tränar jag mig även på touch-metoden!! Smart där ;)

Skriver mer när senare, vet inte när det blir. Hoppas du inte har lika ont A och att du kryar på dig och blir bra<3!!! Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anna

du äro för underbar! :)

2007-11-08 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0