Hej hej!

Jag trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg! Och jag vet inte varför jag har gjort de ;P Jag flipprade runt på Tvn och fastnade för en film som gick, Falling in Love hette den. Meryl Streep och Robert Di Nero var med i den och det var en äkta mys med varmt te-film. Man fick liksom den där lugna varma känslan, och det var då jag helt plötsligt fick en stor längtan efter att skaffa en blogg. Fråga mig inte hur det kommer sig men hur som helst var det det jag ville.  Så nu sitter jag här och skriver mitt allra första inlägg. Får se om bloggandet är någonting för mig helt enkelt. Testa kan man alltid göra, och funkar det inte och jag tappar intresset, så vet jag att jag ska hålla mig till att läsa andras bloggar istället :P Men just nu har jag hopp och förvantan.

Vi får se hur det går. Jag vet inte alls hur stilen eller vilka saker som jag kommer skriva här kommer att vara. Ska försöka att bara vara mig och inget annat.

Ses! (snart säkert, jag kommer nog inte kunna hålla mig borta en längre stund såhär nu i början haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0