Gym- Nej, Pilates- Nej, Box??

Jag hade ju tänkt träna i dag på gym, men så blev det inte. Då bestämde jag mig för att göra pilates, men så har det på något konstigt sätt inte heller blivit av...Så nu har jag tjatat på lillbrorsan att vi ska köra lite boxning! (Ja A, jag sa det faktiskt till honom, han undrade vrf jag sa det..haha) ska slå så hårt jag kan och verkligen kämpa, även om han bara kommer orka hålla dom där boxningskuddarna i ca 5-10 min. Då får jag lite kvällsträning ;) Sen blir det Bonde söker fru. Förlåt men det programet är faktiskt mysigt att titta på :P 

Här kommer bara två små bilder som jag tog tidigare i kväll.      


366562-42


366562-41

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag trodde inte att du skulle säga det :P
vilka fina bilder!

2007-11-15 @ 06:54:58
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0