Glad!!!

Kom nyss hem från en spänd skoldag. Vi hade STORT historia prov. Gud vad nervös och orolig jag var, vår nya historie lärare har nämnligen visat en ganska sträng och otroligt allvarlig sida. Jag är lite rädd för honom. Så vi alla förväntade oss ett fruktansvärt jobbigt prov... Men det var helt OK, visst var det en del jobbiga frågor, o några få som jag inte kunde svara på, men i helhet ett mycket bra prov och det kändes mycket bra när jag gjorde det och efteråt. Det är så skönt och jag är så lättad. En stor sten har lämnat min kropp :)
Nu är det bara att ladda om till Matteprov på måndag, o sen svenska skrivning o Företgasekonomi prov. Hehe, men det spelar ingn roll, för jag är så lycklig just nu, Tjohooo!! Ska äta lite morötter nu (är i hemlighet en kanin,det visste ni inte va? ), och kolla igenom matten innan det blir middag. ha det bäst, för det har jag!! Puss på er alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0