Frusna tår? Nej tack!

Idag upptäckte jag att jag verkligen måste köpa ett par vinterskor. Inte nog med att jag höll på att få frysskador på alla mina 10 tår så fort jag gick ut. Jag halkade runt som Bambi på hal is också. Mina höstskor har, precis som de flesta höstskor, en lite klack och en slät sula. Detta går inte ihop med isen som ligger spegelblank på gatan, utan man håller på och halkar, tappar fotfäste och ser helt enkelt allmänt idiotiskt ut. För att undvika allt det här måste jag inom en snar framtid köpa ett par varma vinterskor med en bra sula! Jag kollade runt lite och hittade de här supersnygga fodrade coolingarna. De finns i två olika färger, rödbrun och en mörkare djupbrun färg.

Funderar på att köpa dem. Varma och goa, fast inte klumpiga. Vad tycks?

366562-38366562-37

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjoo! haha , jag har faktiskt också funderat på att köpa dem :)

2007-11-14 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0