Ett skönt break med Prison

I kväll är det Prison Break, verkligen efterlängtad. Men vad ska man göra i hela 3h!!! Det borde egentligen inte vara några problem att fylla ut tiden. Kan ju alltid göra historialäxan eller kanske engelska inlämningen. Eller varför inte företagsekonomin upplämningen? Jo, för att jag är trött och inte har någon vilja. Fast har man någon gång viljan av att plugga? Nee, inte vad jag vart med om. Men faktum är att jag är så trött att jag inte vet hur jag ska klara av att hålla mig vaken i 3h till! Några tips? Kan ju alltid göra en stor kopp varm te, det blir man väl pigg av...eller? Ja, det ska jag göra nu. See u later...

Den bästa serien ever! (fan att Peter Stormare försvann ur serien så fort) Men Michael Scofield (Wentworth Miller) är bara så het.

 image36 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0