En dagens outfit, haha

Haha, jag var ju bara tvungen att försöka göra en dagens outfit. Jag kan ju säga att jag misslyckas totalt. Jag tog kort på min spegelbild, men spegeln var asskitig! Så bilden är helt äcklig. jag har försökt förminska bilden så smutsen ska krympa, det blev bättre men det ser VÄLDIGT amatörmässigt ut. Men jag är ju en amatör, men en glad sådan! XD Okej här e bilden...

image80

Här ska man väl skriva vad det är man har på sig och vart det kommer i från...
Tröjan: Åhléns??
Klänning: H&M
Nätstrumpbyxor: Lindex.../kappahl (kommer ej ihåg vilket)
Halsband (som man knappt kan se :P): Från julmarknaden i lördags

Haha, ja det här var mitt lilla försök till en dagens outfit. Försöka duger.

See you later...alligator

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, niice!

2007-11-27 @ 20:39:28
URL: http://storrea.blogg.se
Postat av: Sofia

Om den där klänningen är lila prickig har jag en lika dan!

2007-12-05 @ 20:52:36
URL: http://sfi1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0