Bilder från ett snömonster

Nu är det en riktig snögubbe (gumma) som sitter här och bloggar. Det snöade betydligt mycket mer än vad jag hade trott. Dum som jag är hade jag på mig min vår/höstjacka och ingen mössa- snacka om blöt! A däremot hade rustat sig med en tjock fluffig vinterjacka med mysig luva+en härlig mössa. Ja, där gick hon och njöt av allt runt omkring oss, medan jag såg ut som en dränkt...ja, jag vet inte vad. Haha, fast det var en härlig promenad i allafall, älskar dig A! 

Några bilder på mitt Buddha halsband ;)

             
image59


      


 Två lime i min halsduk som jag själv stickat (fråga mig inte varför jag tod kort på detta...)


Kommentarer
Postat av: Anna

"...and she was not at all surprised" ;)

2007-11-23 @ 18:33:38
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0