Bekännelse

Jag har en sak att bekänna...jag har ett beroende som jag inte är stolt över...Det här är svårt, jag upptäckte det igår kväll. Jag visste att jag var svag för det, men inte att suget egentligen var så starkt och svårt att stå emot...
Nu kommer det...jag heter P och jag är karotinberoende... hahahaha, men det är faktiskt sant, jag måste äta morötter, gör det flera gånger varje dag, och ALLTID en efter middagen. Det går inte att förklara, det har bara blivit nåt jag gör ,och måltiden får liksom ett perfekt avslut + att morötter faktiskt är väldigt gott. Men igår upptäckte jag till min förskräckelse att morätterna var slut, och det var jättejobbigt! trodde först att det inte skulle spela nån roll, jag menar en morot liksom, det klara jag mig väl utan en dag. Men det var svårt, det kändes som att det var någonting som saknades, jag försökte komma på något annat som kunde ersätta moroten, med vem försöker jag lura? Inget kan ersätta en god, krispig och söt morot <3 Haha, det är STORA besvär jag tacklar med varje dag. (Jag hoppas ni som läser det här tar detta med en stor nypa salt ;), eller med en morot)

För att hedra alla morötter som är alldeles för underskattade!!

image17

image20

image18 Skyddar sina morötter kanske??

Kommentarer
Postat av: Anna

Det första steget är att bekänna.

2007-11-10 @ 20:13:52
Postat av: Fiskarflickan

Det är fullt normalt att ha abstinens efter morötter. På mitt förra jobb åt vi alltid morötter till kaffet. Hade inget sug efter morötter när jag var hemma men det var dagar då vi inte fick några morötter till kaffet... Det var hårt.

2007-11-14 @ 02:30:01
URL: http://fiskarflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0