Att träna, eller inte träna...det är frågan

Ja, idag efter skolan hade jag tänkt ta bussen direkt till gymmet och köra lite styrka. Men på något vis så blev det inte så. Jag sitter nu här hemma och bloggar och funderar på om jag istället ska köra ett pilatespass framför teven...Det skulle ju vara skönt att få nån sorts träning idag, specielt nu när jag verkligen bestämt mig för att hålla igång. Jag kan inte bryta detta löfte ännu en gång, det får jag bara inte! Hmm, får se hur jag gör, jag får försöka lyckas komma på en riktigt bra ursäkt för mig själv till att inte träna :P

   image40 

Själv får man göra övningarna i sitt lilla vardagsrum...

Kommentarer
Postat av: mojsan

daim är ju så gott :)

Okej, ha en bra kväll !

2007-11-14 @ 16:48:42
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0