40 min till mat

Ååå, jag är så hungrig! Vi ska äta om ca 40 min då min lillebror kommer hem från friidrotten, så jag sitter här och knaprar på allt jag kan komma över. Har t.ex. fått i mig en halv avokado med gräddfils-,rom- och rödlökssås *mums*, och för tillfället tuggar jag på en morot med hummus som jag precis rört ihop. Jag tar det som finns liksom, kanske lite udda grejer, jag vet inte, men  det är gott i alla fall. Till middag ska jag få strömming med potatismos, jag ÄLSKAR verkligen strömming, även om pappa anser att det är kattmat ;P

image47

Tjaa, efter middagen blir det nog ett TV-tittande på Vänner på kanal 5, och sen dessverre lite plugg, måste göra litegrann. Hade lovat mig själv att plugga i helgen, men det blir ju aldrig som man tänkt, eller hur? Men Vänner slutar klockan 20.00 och Prison Break börjar 22.00, då har jag 2 fria timmar till plugg, yeah right at jag kommer spendera dom 2 h till det :P, men jag får väl gå in med den rätta inställningen till att här ska det arbetas flitigt inom historian och Företags ekonomin...
Jaa, nu är det bara 30 min till middagen, tjohoo!

ses sen, om jag inte orkar plugga så skriver jag igen ;) Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Anna

yes box!

2007-11-19 @ 19:10:05
URL: http://storrea.blogg.se
Postat av: sofie

svar: hehe ja:) det var riktigt läskigt!

2007-11-19 @ 20:06:48
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0