T(r)ee time...

Nu är årets julgran inhandlad, och den kommer att bli så fin när den har blivit klädd! Ja, för just nu så är den lite naken.  Hoppas han inte blir allt för generad...då kanske vi får en rosa gran, istället för en skogsgrön...

image116


Så här juligt vacker kommer vår julgran att se ut på fredag kväll, för det är då vi ska pynta den. Nej, i och för sig så kommer den att se ännu juligare ut när vi är färdiga med den XD Längtar rejält kan jag säga. Men nu är det bara en skolvecka kvar. Det är bara att kämpa och hålla ut!

image117

Kommentarer
Postat av: Anna

OHHHH NOOOOW!
Vad ska jag ta mig till?!?!?!?
Kom och hjälp mig P!

2007-12-16 @ 20:03:05
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0