Tidsbrist i juletider

Vart försvinner tiden?? Någon som vet? Dagarna bara rusar iväg. Jag går upp ur sängen i någon slags halvkoma vid 6 på morgonen. Åker till skolan och är där. Kommer hem, gör läxor, sover...that's it! Det jag han uträtta idag förutom detta var att anordna ett nytt tränings-schema på SATS, vilket känns bra, för jag har nu fått några riktigt roliga övningar XD När jag kom hem efter mitt lilla träningspass så var middagen serverad. Sen var det bara dags att plugga inför morgondagens spanska prov :S Har ingen aning om hur det kommer att gå...Försökte även läsa några sidor historia, pga att vi kommer ha ett enormt historia prov nästa vecka. Vi kommer ha asmånga prov nu sista veckan innan lovet, och det är jättejobbigt. Jag var innan dagens början helt lugn inför detta, eftersom jag tyckte att vi hade gott om tid. Jag trodde nämligen att det fanns en extra vecka till innan jullovet, så jag hade tänkt plugga hela nästa vecka. Men efter att mina vänner försökt en längre stund att tala om för mig att nästa vecka är den sista veckan, och därför är alla proven då, fick jag lite panik och känner mig oerhört stressad. Apropå stressad, så börjar Desperate Housewives nu! Shit! Aja, slut för idag. Ha en bra kväll.
   Ser ni nu hur tiden flyger iväg, jag hinner inte ens blogga. Och i morgon fortsätter denna cykeln av: vakna, skola, hem, äta, plugga, sova...

Puss puss...Försök att njuta av tiden, det är ju ändå snart JUL!!! XD

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på provet! :)

2007-12-12 @ 11:03:52
URL: http://storrea.blogg.se
Postat av: Anna

ja jäävlar vad det ska kommas i julstämning på lördag! :D

2007-12-12 @ 21:49:31
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0