Skala banan...Skala banan...

Jag sitter här och käkar ap-mat, banan. Laddar upp inför en joggingrunda i mörkret. Ser inte så spec. lockande ut, eller jo det gör det faktiskt. Det är jättehärligt att springa när det är mörkt ute, man får extra energi av luften och från omgivningen. Det känns som om man springer snabbare än vad man gör :P haha, nu hoppas jag verkligen att det kommer att kännas så för mig nu...men bara för att jag sagt detta så kommer det väl att gå assegt och tungt... nej, positiva tankar, jag ska se mig själv flyga fram i racerfart och det kommer gå jättebra :) haha, jag får väl se hur det går, men nu är det nog dags för mig att gå och byta om...Ha det bra mitt i allt julstök XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0