Lyckad Shopping!

Idag har jag och mamma varit i stan och shoppat loss bland slutet av mellanreorna :) Vi var redo vid Sturegallerian 1 minut innan öppningstid 9:59, vi ville slippa all trängsel bland galna människor som sliter och drar. Och de gjorde vi också, när man är så tidig så är det nästan helt öde :) Skönt! 
   Jag måste säga att att det har varit en väldigt lyckad dag, med mycket bra och behövande klädinköp och allmänt mysigt. Det känns som om jag har fått mycket för pengarna, vilket alltid är bra ! Har du gjort några fynd nu under mellandagarna??

Här kommer lite av de som jag har hittat, är jättenöjd!

image156

Två enkla bas T-shirtar från H&M, det blev en liten söt svart axelrämväska och två hårspännen också :)


   

Tre koftor
Lilagrå randig - Bik Bok
Svart - H&M
Svart med små hundar och hjärtan - H&M (den är för övrigt supervarm, vilket är bra för jag fryser typ HELA tiden)


image151

image150

Ååå, min jättesöta mysisbyxa med Kitty på! Älskar den jättemycket, och den kostade endast 150 spänn! :D Det kallar jag fynd! (från Bik Bok)




Och sist två linnen, brun och svart. De är alltid bra att ha liksom.

Jag köpte också en tunn, stor T-Shirt från French Connection, men den gör sig inte riktigt på bild.
Ha ett super Nyår! Gott nytt år allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0