Last day

Sista skoldagen, JIPPI!!! I morrn är det bara avslutning med dans och lussebullar. Får sovmorgon och slutar innan lunch, så det är inte en så krävande dag XD
   Idag har jag faktiskt pallrat mig ut på en joggingrunda. Försöker komma igång igen, och det går rätt så bra :) Orkade springa 7 km i alla fall, det var tungt, riktigt tungt, men  det gick :P Tiden var också överraskande bra, så jag är bara glad. Hihi.
   Har dushat och satt på mig mysiskläder, och nu tänker jag bara sitta här och myyysa, riktigt läänge. Så himla skönt att inte behöva tänka på en massa läxor eller arbeten som ska lämnas in. Har i och för sig ett högtidstal och en svenska uppsats-jämförelse att skriva under lovet. Men jag har ju tid på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0