KISS, I Can Not Believe It!!!

Oh My Goood!!! (och jag är inte den som brukar slänga ur mig sådana töntiga uttryck...) Fick precis reda på att enligt DN så är det preliminär bokat den 30 maj i Stadion för att KISS ska komma!!! Fatta, KISS, det är helt otroligt. Trodde att de hade lagt gitarrerna för gott uppe på hyllan, att de var över och att jag aldrig skulle få kunna se dom IRL :( Men nej, nu ska de turnera, de visste jag i och för sig redan om, men att de fanns en chans att de skulle kunna komma till lilla Sverige hade jag aldrig kunnat drömma om!!! IT IS UNBELIEVABLE! Och jag är så lycklig, för nu finns det en chans, och hopp, om att jag ska få se en riktig konsert med Kiss, The Best and Hardest Band In The World (ever) !!! Visst, det finns inget kontrakt än så länge att Kiss ska komma hit, men det ser ut som det :) Och när det sen väl är BESTÄMT så ska jag göra allt i min makt till att få billjetter. Den här chansen kan jag bara inte missa, It ain't gonna happen! Tjoohoo, Lycklig, men vill inte hoppas fööör mycket. Jo det gör jag! :D:D

Hatten av för dom, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0