Historia prov- check!

Jag har verkligen bävat inför den här dagen, vi hade nämligen ett superstort historia prov. Men jag har även längtat lite grann, just för att jag ville få det avklarat. Liksom slippa tänka på det hela tiden, och inte behöva gå runt och tänka på ifall man ska plugga mer eller om det räcker. Bara få kunna njuta över att det snart är jul. Och det kan jag nu!!! Det var så skönt att få det avklarat. Att kunna stryka det från listan XD Visst, jag har ett stort företagsekonomi prov på torsdag som jag inte har börjat plugga till, då all min energi har lagts på historian. Men det blir nog inga problem, jag får plugga i kväll och i morgon. Och nu känner jag mig så lätt, så det är nemas problemas! Hoppas den här känslan varar länge!

Planerna för i kväll blir bloggning, julkalendern, mat, TV, plugg inför ekonomin? (hoppas jag lyckas ta mig i kragen en sista gång nu innan lovet och plugga... får se om det blir av ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0