Helg med tjejorna!

I morrn bär det av till landet! Jag och A, C och E ska åka tåg till A:s landställe där vi tillsammans ska tillbringa en mysig helg med TV-kväll, skogspromenader och lussebullsbak! Jättemyyysigt! Vi ska bara slappa helt enkelt, och göra det vi känner för. Längtar så mycket, tror det kommer bli askul XD Det är faktiskt lite spännande för vi ska ta tåg från Arlanda och det är första gången som jag åker "riktigt" tåg. haha, jag har bara åkt roslagsbanan förut, typ till stan och så :P Så det blir en upplevelse.

Ska ta med kameran och förhoppningsvis få några riktigt fina bilder. Får se hur det blir med det...

En riktigt dålig sak är att jag hela tiden missar julkalendern :( Jag hinner inte se på mornarna då min buss går 20 över 7, och repriserna på kvällarna glömmer jag bort. Visst, jag skulle kunna se avsnitten på SVT hemsida, men det är inte samma sak. Det är en tradition att varje år se på julkalendern, på TEVEN! Får helt enkelt försöka att komma ihåg repriserna.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: emmii

svar; ja , visst äre? :)

2007-12-07 @ 15:39:37
URL: http://heyfashion.blogg.se
Postat av: kalm

svar; hah, tack för att du tycker det (:

Det låter mycket mysigt & roligt (:

2007-12-07 @ 16:14:45
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0