För tidigt med ett God Jul?

1:a december! XD Idag ska jag och pappa åka in till stan och julshoppa! Det ska bli jättemysigt, gå runt och kolla på julklappar och även köpa lite julpynt som ska sättas upp. Har ni julpyntat ert hus ännu? Jag kan också garantera att det kommer bli några stopp på caféer för espresso och kakstunder. Pappa är nämligen en riktig gottegris, gener från farmor och farfar ;P
Såg nyss på julkalendern En riktig jul. Avsnitten är ju så korta så det är alldeles för tidigt att säga om den är bra eller ej. Men jag kan säga att den verkar ha potential till att bli någonting lyckat ;)

Ha en mysig dag!   image89

Kommentarer
Postat av: Marita S.

Trevligt. Hoppas jag inte gör bort dig.

M.

2007-12-01 @ 16:51:09
Postat av: Litetp

Tack. Hehe, nej det gör du inte :)

2007-12-01 @ 17:41:56
URL: http://litetp.blogg.se/
Postat av: Anna

"..några stopp på caféer för espresso och kakstunder. Pappa är nämligen en riktig gottegris.."
Att skylla ifrån sig sådär på sin pappa. Jag säger bara en sak, du är i stadie nr tre;
FÖRNEKELSE!

2007-12-02 @ 19:15:39
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0