Du är det finaste jag vet

Jag bestämde mig för att ta ut Malin, vår kanin, på en promenad i lekparken utanför vårt hus idag. Det var så länge sen hon fick komma ut och skutta. Jag tror hon tycker det är härligt att få röra lite på sig, även fast hon helst sitter och tvättar sig eller letar efter nåt att äta, hennes passion här i livet är definitivt MAT! Men hon behöver faktiskt motionera lite grann, för det är inte bara vinterpälsen som är tjock och fluffig...

image138 

Leka i sandlådan tycker alla är roligt, även du, jag  vet det ;)

image140 


Tyvärr så blir det ju ingen vit jul med molnliknande pudersnö, med marken var istället täckt av jättefina iskristaller som fanns överallt! Försökte fånga det på bild...

image143


image142

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, vad gullig Malin är!

2007-12-22 @ 14:47:22
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0