Choklad, mandelmassa, film, jul, problem

Snart ska här laddas upp med en massa julgotter som vi har gjort under dagen. Tryfflar, marsipanfigurer och knäck är bara en del av allt mumsigt som ska fram. Ikväll blir det TV tittande på den julmysiga filmen The Holiday, med Cameron Diaz och Kate Winslet i huvudrollerna. Filmen är väl ingen tio poängare enligt mig, men det är helt okej, och passar perfekt vid denna tidpunkt.

Varför funkar det inte att ladda upp bilder?! Hade det problemet i går kväll också, men det har ju funkat hela dagen. Gud va irriterande! Men nej, detta ska inte få förstöra julefriden. Ni får helt enkelt tänka er en bild på filmen The Holiday som jag skulle lagt in här. Beklagar, jag förstår i fall ni blir helt förkrossade, men livet är fullt av komplikationer (heter det så???) och ibland händer det oförutbestämda saker. Man får helt enkelt "deal with it". Haha ;P Ni får allihopa ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, eller hur ;)
GRATTIS PERNILLA!
du blev mitt 100:ade inlägg :D :P
btw, vad önskar du dig i födelsedagspresent? :)

2007-12-25 @ 19:22:42
URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0